.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دولت احمدی نژاد پر کار و پر تلاش است اما ...
دولت احمدی نژاد پر کار و پر تلاش است اما ...

با توجه به شناختی که از مدیریت و سوابق و عملکردی که در نیروی انتظامی و شهرداری و برنامه ها و نگرش هایی که دارد می تواند در سطح کلان مدیریتی کشور نیز موفق عمل کند.

امیر علی امیری قائم مقام حزب توسعه و عدالت در گفتگو با «شفاف» با بیان این مطلب در خصوص عملکرد محمدباقر قالیباف در شهرداری تهران افزود: همان طور که خود مردم تهران در چند وقت اخیر در خلال زندگی روزمره شان حس کرده اند و می بینند شهرداری تهران با مدیریت محمدباقر قالیباف کارهای بزرگ و مهمی را انجام داده است و موفق عمل کرده است.

وی افزود: با وجود آن که دولت نهم بر خلاف تعهدات قانونی که در قبال شهرداری دارد عمل کرده است و نه تنها به شهرداری تهران کمک نکرده که در جلوی کارهای آن نیز سنگ اندازی کرده است که متأسفانه تمام این کارها نیز به دلیل اختلاف نظرهای سیاسی صورت گرفته است اما با این حال شهرداری تهران توانسته در این چند سال عملکرد موفق و نسبتاً خوبی از خود نشان دهد که قابل تقدیر است.

وی در خصوص انتقادات وارد شده از طرف قالیباف به دولت نهم نیز گفت: انتقاداتی که به عملکرد چهار ساله ی دولت احمدی نژاد وارد است دامنه و طیف وسیعی را شامل می شود که در این میان آقای قالیباف به مصادیقی چند از آن اشاره کرده اند.

انتقاد عمده ای که می توان از دولت انجام داد این است که از تمام پتانسیل های موجود در میان نیروهای کشور حتی از خود اصولگرایان به نحو کامل و کافی استفاده نکرده است که این امر موجب ضعیف عمل کردن دولت نهم شده است. از طرف دیگر عدم مدیریت صحیح منابع مادی و انسانی خود دلیل دیگری است که دولت نهم نتوانسته خوب عمل کند . با این که دولت احمدی نژاد پر کار و پر تلاش است اما از نیروهای کمی استفاده کرده است که موجب می شود که نتواند کارها را به نحو احسن انجام دهد. از طرف دیگر دولت برنامه ریزی بلند مدت ندارد و همین امر موجب ایجاد اشکال در کارهای کشور شده است.

وی در ادامه با مقایسه عملکرد شهرداری تهران با دولت گفت: قالیباف با مدیریت خود کارهای زیربنایی عمده ای را انجام داده است و در سطح مدیریت شهرداری تهران موفق بوده است صرفاً با توجه به عملکرد و سابقه های گذشته و برنامه ها و نگرش هایی هم که دارند می توانند در سطح کلان تر در کل کشور نیز در خدمت به مردم موفق باشند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.704 seconds.